Daisypath Anniversary tickers Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, October 21, 2010

♡ About Me " Diana "anna" ♡

haa , lepas aje kowang bace about family aku .
now kowang harus tau about aku . haha .
okeee ???!!!
dimulekan dgn ...
.......................BISMILLAH"HIRAHMANIRAHIM ....................







dikenali sebagai DIANA .
name menuh aku senanye  NURDIANA NAJWA BINTI MOHD HASHIM .
anak gadis pada mohd hashim + normi =)
aku anak first dri 4 owang adek beradik .
now umor aku 18 (2010)
wht ??
knpe pnjg sgt name aku ?
ehh . ape aku kesah , daa tu yg mak aku and abah aku letak .
kalo aku tau pnjang mase lahir dowang na bg name tuu .
aku daa soh dowang cncel kan . 
aku nie suke lyn FACEBOOK .
haha . dulu melayan MYSPACE .
but myspace pon daa ramai tk lyn pakat2 layan FB .
aku pon join laa lyn . upe nye best ugak ea .
hahaha . 
aku nie na kate garang tk cgt laa . tp kalo ade pon ikot sape ag law ukan ABAH aku .
Like Father , LIke Son laa en2 . =)
 .haha . okee laa aku pon daa menat gilew menaip .
mane nk ngedit ag . waaa ..
menat2 cgt auww .. =)

No comments:

Post a Comment

I miss YOU