Daisypath Anniversary tickers Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, December 28, 2010

♡ cuty-cuty with family tesayang♡

date : 18/12/2010 - 19/12/2010 
location : cameron higlands




best dapat bekumpul nan family.aku and asband betolak dari shah alam sampai ke tapah,my mum and koncu2 nye >.< betolak dari lumut ke simpang pulai .hai maklum lerr dok jauh2 enn . so betolak dari tempat masing2. em mase na pegy nie punye ler bangun awal . derrr ! pukul 630 seyh. betolak kol 7pagi . syme nye dah mandy enn . kitewang tolak awal coz pikir my mum akan smpai lebeyh awal.tp sebaliknye .bejanji pkol 9pagi.tp salah sowang dri family kawan ayah aku lmbat, haa .klo na tau kitewang nie p konvoi senarnye smbil becuty,yg plan nye rakan2 anak jati kelantan (ayah tiri punye member DK ) emm . ok balik balik cite nye .aku dgn asband sampai awal .pkol 12tgh ari . daa smpai2 tu tktau na buwatpe ?? ;( emm busannnnn !!! tuu yg snap2 gmbar jap en . agpon tk slalu lerr kitewang nek CAMERON nie .. 
sempat begambar dgn nenekda ku ... 
hehe . 1st time datang cameron . aku lak 2nd time .hehehe




my mum pon daa sampai . tgok jam ! duhhh . pkol 3 . meronggek kitewang nungu mak auww .
ish2 !!! sabo jela enn . ukan sala mum aku pon . tuu haa ! sala2 en mudak yg bawu mangun . errrghhh!
daa smpai , ramai laks yg kebulor ! kitewang nie yg bejam2 smpai tk mkn2 pon .
ape ag en . makan skali ler ... daa abeh ngadap makan . tewos check in kat APARTMEN ROYAL LILY .
huh ! masing2 lena buwat seketika . yela nk tngu mlm en . ade acare ! hehe suke suke !
aku nie masok sume acare LAKI BINI . hehe . mklum ler bwu kawen enn . tuu pon mk aku pakse . aku try on jela nan asband . tp tk menang pon . kihkihhh . kate suke2 je enn . buwat pe na kire menang kalah enn (ayat geramm) heheh . salah satu acare nye nie laa :-

kena cari kasot si isteri . so si isteri kena ttup en mate si suami .

waaa mcm best en . heheh . naseb ler asband kenal kasot aku .
law tk ? emm tk dapek lerr den na nolong jang !
hahah . tp klakar time nie .pengadil kate jgn larii , just bejalan macam pondan.
laki aku buwat mcm tuu klakor lerrr . hehe keras peyot aku suke . tp kejap aje .
masing2 lari , asband pon turut lari . menang ke ?
fuhh ! macam aku kate kan tadi . tk menang . huhu .
manyak ag kami masok tp tk sempat amek gambar pon . coz masing2 sebok masok acare . 
yg paling klakor nye ag .
acare tiup belon tok ANAK DARA @ REMAJA .
aku pon join nan adeq aku .
hahah siap ngaku ANAK DARA ag .
hehe . yg menang nye adeq aku .
aku tiup belon tk bani ehh tkut meletoppp ko !
haa da ler , da menang aku story kat kowang manjang2 nie . enta paham enta tidak story aku nie ..

No comments:

Post a Comment

I miss YOU