Wednesday, March 2, 2011

♡ Barang Kesayangan ♡

Heyy !
kowang , ari nie aku nak citer and nak sangat korang tau tentang 
barangan kesayangan aku .
hehe . seperti GAJET .
enta ye entah tidak aku cakap nie ?
abaikan jela .
emmm ... kowang kowang sume mesti ade barang yang kowang beli .
then kowang kumpul .
jadi lah satu gajet enn .
macam tu jugak lah aku kan , walaupon tak seberape .
tapi aku sayang sangat barang barang aku ni .
tambah plak atas pemberian asband =)




Lepyminie >.<







sony erisson , phone







Hard Disk ,Pinky



Xperia Phone ,



nie laa barang yang aku still jage and begune bagi aku .
aku hargai ape yang aku ade =)
tapi tk sangke plak wane pink .
hahahaahah .
kalo korang na tau aku tak oses sangat colour nie .
tp aku pon perasan gak . asband aku bagi sume nye wane pink ?
thnks sayang !

No comments:

Post a Comment

I miss YOU