Daisypath Anniversary tickers Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, March 27, 2011

♡ Detik Bahagia ♡

pejam celik , pejam celik . 
tak lame aje lagi dah 3 bulan aku hamil .
exited sangat sangat lerr . maklum lah anak first kami .
bawu bawu lagi dah ade orang kate bakal baby kami nie baby boy . and ade orang kate baby gurl .
biase laaa ....
hehehe=) macam macam tekaan orang sekeliling nie .
kalo nak tau boy ke gurl tunggu laa nanti .
kami terime tak kire lah boy gurl sekali pon . 
asalkan bakal baby nanti selamat dan aku pon selamat .
doa doa kan lah kami ye ..

inshallah . 
kalo tak ada apa apa halangan atau hal hal lain .
aku dan suami nak buat kenduri doa kesyukuran pada 30hb april .
dekat rumah mak aku . di perak ..
coz orang tua nie lebeh arif dalam hal hal nie kan ..
emm mybe due date aku bersalin bulan 10 taun nie .
dekat mane tu . not sure ag . 
coz maseh baru . yang penting kedua dua kami selamat .
emm rase nye dah tak ade apa apa nak di update kan lagi .
hehe . aku nie daa lame tak update blog nie . 
tuu laa tak ade cerite yang best tok kowang nak dengar kan =)


comel kan gambar gambar baby nie =)

No comments:

Post a Comment

I miss YOU